שדרות: ירי מקלעים שלישי החודש אל העיר; מפחדים שיהפוך לנורמה.

    מוטי סבן No Comments on שדרות: ירי מקלעים שלישי החודש אל העיר; מפחדים שיהפוך לנורמה.

    חמאס ירה במקלעים אל שדרות בפעם השלישית החודש. ראש עיריית שדרות במסר לרמטכל ולשר הביטצון: אל תפקירו אותנו

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (שני) ביצע חמאס ושלוחותיו ירי מקלעים אל עבר העיר "שדרות",הירי בוצע ככל הנראה לאחר חיסול מחבלים היום ואתמול, דבר שהעלה את המתיחות מאז אתמול, אם עד עכשיו התרגל חמאס שצה"ל משמיד מחסנים ריקים, היום הוא מבין שצה"ל עבר לפגוע במחבלים, ירי המקלעים היום מצטרף כמקרה שלישי החודש שבו נורו מקלעים אל עבר העיר ובחסדי שמיים לא היו נפגעים בנפש.

    ראש עיריית שדרות שחושש שולי תתפתח כאן נורמה חדשה בגבול הדרום, כמו שהיה בעידן הקאסמים שהבליגו על הירי או הכילו אותו איך שלא תקראו לזה, תושבי שדרות סבלו וסובלים אך הקברניטים דוחים את הטיפול בחמאס.

    לא הפעם, ראש עיריית שדרות אלון דוידי קורא לצה"ל ולקברניטי המדינה: "לצערנו אנחנו מכירים כבר גם את איום ירי המקלעים מעזה. החמאס מנסה בכל דרך לשבש את שגרתנו ולהפריע למנוחתנו ואנו לא ניתן לונאת התענוג הזה ונמשיך בעשייה הרבה ובהכנות לאירועי הקיץ שלנו.

    העירייה ערוכה וצוותי הרווחה ומרכז חוסן נמצאים במוקדים השונים ובמידה ויידרש סיוע או טיפול לתושבים הוא יינתן במיידי. אני משוכנע ששר הביטחון והרמטכ"ל לא יבליגו על האירוע החמור הזה ויגיבו בעוצמה בעזה.  דוידי מסיים את דבריו ואומר: "דין קליע כדין רקטה".



    0 תגובות